Monday 30 September 2013

pühapäev=tööpäev

kujuneski nii,et pühapäeval tegin tööd.tõsi küll,kodust.mingeid pauguseid linasid ja tekikotte ei lahanud ja padjapüüre ka masinasse ei suranud.kuigi,ka seda võiks vahel harva pühapäeval teha.raiped maksavad pühapäeviti 12 naela tund ja kuna mu asjad on kehvakesed,peab mõtlema selle peale.aga mul oli alles 365 kontol 45 raha ja 20 õlut kapis(ka need tõi Triinu koos söögi ja snackiga).türa,ma pole juba ammu selline rott olnud.selle 45ga beti kontol ei saa ka muud teha,kui mingi 10se ja viiekaid ja palvetada.aga seekord jooksis.iga teine tükike sitta,mida puutusin,muutus kullaks.isegi penalteid tõrjuti,kui mul vaja oli ja muud vahvat ka.poole päeva peal olin 120 kursil ja sain normaalseid panuseid tegema hakata,ainuke jama oli,et õlu sai juba õhtupoolikul otsa,mis oli planeeritud nädalavahetuseks.normaalsed panused vahelduva eduga pidasid ja jõudsin 180ni.thanks god.takso ja kast õlut.pidama sain 197 peal,täis nagu sikk,aga rahul,nüüd saab ots-otsaga kokku.ei kukkunud endal seekord midagi katki ka ja osalesin ka esmaspäevase töö üleelamises.
elu on ikka seiklus-vittu küll

No comments:

Post a Comment