Monday 2 September 2013

tavaline esmaspäev

siiski,kerge üllatusmoment oli,peale nädalavahetust.nimelt oli peale nädalavahetust hommikul karku alla ajades suht hea olla tööle minnes.peale esimest nikotiinilaksu oli kohe selge,miks.promill oli alles sees,ma olen nii varemalt lolli peaga autorooliski vahele jäänud,et sisetunne on ilgelt hea,aga sees on 0,71 promilli.kui olin peaaegu keskpäevani ära tiksunud,hakkas traditsiooniliselt sitaks minema,luugid ei tahtnud lahti seista ja sees keeras.see nikkuv kaineks saamise moment on kõige hullem.organism palub-andke mulle lõpuks õlut!!!!üle elasin raisk heade emotsioonide pealt kossus.praeguseks on juba bueno,ainult peer lippab üle keskmise.selliseid muidu raisata oleks patt,hea rõdult inimesi ehmatada.muidugi 10 palli peer oleks otse mingile poola litsile näkku lammutada.aga esmasba on juba niivõrd sitt päev,et poola litsid ei tule isegi miili kaugusele mu pühamust.õieti teevad ka muidugi.ma lähen nüüd rõdule ja lajatan ühe susina,kui veel midagi tulemas on.

TOL CORMPT NORZ NORZ NORZ

No comments:

Post a Comment