Wednesday 18 September 2013

meistrite liiga ehk türa majas nagu kummipuu

ja nii ongi.kui seal mängiksid ainult meistrid,oleks lihtsam.aga sinna satub ka igasugu sitta,kes ei ole meistrid.sealhulgas ka tselski.sellest sinist värvi sitahunnikust,millest tegelikult paar aastat tagasi mu bettimise kuldaeg alla hakkas käima,pole ka praeguseks suurt paremat asja välja koorunud.ega ma ei ütle baseli kohta midagi halba,sisu neil on,sest tselskile oma koduplatsil suhu anda on kõva sõna,ausalt.miks? sest see läks mulle maksma 10 ausat naela,mille eest mina oleks saanud igast poest 9 õlut.roman abramovich ei oleks saanud muide 10 naela eest sittagi,kuna ta ei oskaks nii väikese raha eest arukat ostu teha,oletame et tal oleks täpselt 10 naela.

see selleks.peale kõige muu on mul selg tundma anda hakanud,kui mingit rutiinset tööd teha.see tuleneb vanadusest.see,et kopsud on putsis,on juba vana stoori.väike song on ka,aga see toughguyd ei morjenda vaabsche.kuniks maks tiksub ja mootor nurrub,on elu lill.ja veel positiivset-eilsest õlle lammutamisest olen täielikult taastunud.on pisikesi probleeme,aga ka need ei koti woodside valitsejat.
niisiis-sittugem seina ja kingem ämmale kummipuu,kellel on ämm.

P.S. ma ei tee kumbagi.joon tennentsi lõpuni ja kotile.ma ei tee isegi õhtu viimast suitsu,sest alati on oht kohata värskes õhus mingit munni,kelle nägu mulle ei pruugi meeldida või vastupidi,minu nägu ei pruugi meeldida mingile munnile.ja siis jälle jama ja asjad.


KES VõTTIS SURNUD VANAMEHE PERSEST SööMATA KITSE VäLJA JA VISKAS SELLE VASTU ROHUKõRT?  see selgub homme

1 comment: