Wednesday 2 October 2013

vaba päev

see juhtus olema eile.vabal päeval mingil imelikul päeval nädala sees on see positiivne omadus,et pole olnud võimalust 2 päeva jutti juua nagu kord ja kohus.positiivne on nimelt see,et sellist kultuuritooja pohma pole,mille hulka kuulub ka vedelsitt.kuna segajaid ka peal polnud,läks bettimiseks.ei saa öelda,et oleks jooksnud nagu siid,aga jooksis.peale paari kahtlast kobistamist jõudsin seisu,kus tekkis ilge tahtmine 100 pounderit likku panna,eesmärgiga teha 100st 148.mõeldud-tehtud.ainuke viga oli see,et valisin üheks asjaks arsenali.no et viimase 8 minutiga väravat ei tule.tuli,nagu vitust puhutud muidugi.sellel hetkel ma soovisin,et segajaid oleks olnud.sest tavaliselt siis,kui segaja nukrad silmad vaatavad,mida ma korda saadan või saatma hakkan,mõtlen ümber.sest on ainult 1 inimene,keda ma kuulan,isegi kui ma olen enda suureks joonud.niipalju halastati,et ühele sajasele sain pihta ja veel millelegi,mida ma ei mäleta.tulemus- jäin päevaga 7(loe seitsme) pounderiga plussi ja kaapisin enda muidugi täis.

kokkuvõttes-

IDIOODI LAPSEPõLV

ei saa öelda,et lollideks sünnitakse,aga kujunetakse.kirikus pole veel peksa saand ja ei saa kah.seda ma luban

No comments:

Post a Comment